Påminnelse om service

Alle som kjøper bil hos oss mottar service-påminnelse. Du får den på SMS, e-post eller i postkassen.

Jevnlig service sikrer garantien på bilen og gir deg en bil du kan stole på. Likevel ser vi en økende trend i at service blir utsatt og nedprioritert. Bilen får ofte travle hverdager til å gå opp, og det er fristende å tenke kortsiktig så lenge bilen går.

Ønsker du derimot å ha en trofast bil over lengre tid må du følge bilens serviceprogram. Med et utfylt servicehefte er det enkelt å reklamere på feil i ettertid – dessuten øker du bilens verdi. Har du en eldre bil kan serviceprogrammet virke omfattende og kostbart. Husk likevel at bilen må ha regelmessig ettersyn for å opprettholde drifts- og trafikksikkerhet.

Om service ikke utføres hos oss så er frittstående verksted forpliktet til å følge produsentens retningslinjer. Velger du et frittstående verksted så er du ansvarlig for å kunne dokumentere jobben som er gjort og reservedelene som er brukt.

Fullstendig trygghet rundt valg av verksted og garantier for at arbeidet er fagmessig utført får du ved å bruke oss. Det er vi som har best kompetanse på din bil.